Vanuit de pastorie – week 49
Wij gaan nu de Adventstijd in. Mooi om in de diensten toe te leven naar Kerst. We hopen dat veel mensen in deze donkere tijd in meerdere opzichten het Licht des Levens mogen ontdekken. In de komende tijd is er een Lichtjestocht in Dieze op D.V. 14 december, maar later ook in Assendorp op 24 december. Helpt u/help jij mee?
Normaal gesproken houden we het voorbereidingsuur op het Heilig Avondmaal op zaterdagavond, maar het lukte deze keer niet goed om dat dan te organiseren. Daarom zal het deze keer in combinatie met de gebedskring gehouden worden. Zie verderop in de nieuwsbrief.
Wellicht een goede reden om ook een keer aan te schuiven?
Gezegende adventstijd toegewenst
een hartelijke groet, ds. Gert-Jan Codée
Meer nieuws
Inzamelen postzegels en kaarten
Al vele jaren organiseren Kerk in Actie en de GZB een inzamelingsactie voor postzegels en kaarten. De opbrengst van 2025 was…
Als je soms de neiging hebt de dominee door elkaar te rammelen
Deze kop staat boven de column van Christine en Gerjanne, twee reformatorische dames, die wekelijks in de krant (ND) van zich laten horen.
Vanuit de pastorie – week 26
Komende donderdagmorgen D.V. 2 juli hopen we te vertrekken naar Bonaire. We gaan met z’n vieren: Anne-Marieke, David en een goede vriend van hem,