Kerstmusical
Hoi allemaal, de zomer is nog niet zo lang voorbij en toch denken wij al aan kerst😊 Misschien herinneren jullie je nog de leuke musical die jullie vorig jaar hebben gedaan op tweede kerstdag? Wat was dat mooi hè!?
Wij hebben er daarom ook weer zin in om dit jaar weer een musical voor en door jullie te organiseren op tweede kerstdag! Wij hebben al een musical uitgezocht met een paar liedjes (5) en verschillende ‘kleine’ rollen. Vind je het leuk om mee te doen en zit je op de basisschool of ga je net naar de middelbare school, geef je dan vooral op! Wij horen graag of je een rol zou willen, alleen mee wilt zingen of allebei leuk vindt.
Wij gaan oefenen na de ochtenddiensten op zondag 23 en 30 november, 7 en 14 december. De generale repetitie is op zaterdagochtend 20 december. Het oefenen na de kerkdienst doen we niet zo lang, ongeveer een half uurtje.
Wij hopen dat jullie je allemaal aanmelden en er al net zoveel zin in hebben als wij!
Groetjes van Alike, Joanne,
Lisanne en Willemijn
Hiervoor hebben wij alleen ook nog wat hulp nodig van een aantal gemeenteleden. Wij zoeken:
- Een aantal personen die een decor willen maken / bouwen
- Een aantal personen die het decor willen schilderen
- Een aantal personen die willen helpen met zoeken / maken van kleding voor de personages.
Lijkt u / jou dit leuk, dan horen wij dat heel graag!
Opgeven kan door te appen naar of bellen met Willemijn Potjes,
Meer nieuws
Inzamelen postzegels en kaarten
Al vele jaren organiseren Kerk in Actie en de GZB een inzamelingsactie voor postzegels en kaarten. De opbrengst van 2025 was…
Als je soms de neiging hebt de dominee door elkaar te rammelen
Deze kop staat boven de column van Christine en Gerjanne, twee reformatorische dames, die wekelijks in de krant (ND) van zich laten horen.
Vanuit de pastorie – week 26
Komende donderdagmorgen D.V. 2 juli hopen we te vertrekken naar Bonaire. We gaan met z’n vieren: Anne-Marieke, David en een goede vriend van hem,