Inzamelen postzegels en kaarten
Al vele jaren organiseren Kerk in Actie en de GZB een inzamelingsactie voor postzegels en kaarten. De opbrengst van 2025 was € 25.255,90.
Door in te zamelen steun je vrouwen in Rwanda in hun strijd tegen ondervoeding.
Achter in onze kerkzaal staat een kist waar je postzegels en/of kaarten in kunt doen.
Let je op het volgende?
- Knip postzegels ruim van de envelop. Knip geen postzegels van ansichtkaarten.
- Lever alleen ansichtkaarten in, geen dubbele kaarten.
- Ook geboortekaartjes zijn welkom.
Contactpersoon: Wilma Schoonderbeek
Meer nieuws
Als je soms de neiging hebt de dominee door elkaar te rammelen
Deze kop staat boven de column van Christine en Gerjanne, twee reformatorische dames, die wekelijks in de krant (ND) van zich laten horen.
Vanuit de pastorie – week 26
Komende donderdagmorgen D.V. 2 juli hopen we te vertrekken naar Bonaire. We gaan met z’n vieren: Anne-Marieke, David en een goede vriend van hem,
Dienst in de buitenlucht
D.V. zondag 28 juni zal er vanuit onze gemeente een Openluchtdienst gehouden worden. De dienst begint om 17.00 uur. Vanaf 16.00 uur is er gelegenheid om elkaar al vast te ontmoeten onder het genot van koffie, thee en limonade en wat lekkers! Hieronder wat praktische informatie voor deze dienst.