Vanuit de pastorie – week 18

Vanuit de pastorie

Afgelopen zondagmorgen hadden we na de dienst een ontmoeting als wijkkring. Het was fijn om elkaar te ontmoeten. Eén van de dingen die wij deden sloot aan bij deze ‘creatieve’ zondag. We gingen in kleine groepjes naar buiten en maakten aan de hand van een zelf gekozen tekst een bijpassende foto. Heel mooi om te zien wat voor mooie en toepasselijke foto’s er gemaakt werden.

Woensdagavond hadden we nog een ontmoeting met de nieuwe belijdende leden. Mooi om nog terug te kijken op de belijdenisdienst. Het meeleven vanuit de gemeente hebben zij allen bijzonder gewaardeerd.
De kinderen en jongeren hebben voorjaarsvakantie. Daarbij zijn er ook jongeren die zich aan het voorbereiden zijn op hun examens. Daarnaast is het weer een tijd met veel bijzondere dagen zoals Koningsdag en Bevrijdingsdag. In vreugde, maar ook in zorgen en verdriet van harte Gods zegen toegewenst.

hartelijke groet, ds. Gert-Jan Codée

Meer nieuws

Zending

Inzamelen postzegels en kaarten

Al vele jaren organiseren Kerk in Actie en de GZB een inzamelingsactie voor postzegels en kaarten. De opbrengst van 2025 was…

Column Ds. de Jong

Als je soms de neiging hebt de dominee door elkaar te rammelen

Deze kop staat boven de column van Christine en Gerjanne, twee reformatorische dames, die wekelijks in de krant (ND) van zich laten horen.

Vanuit de pastorie

Vanuit de pastorie – week 26

Komende donderdagmorgen D.V. 2 juli hopen we te vertrekken naar Bonaire. We gaan met z’n vieren: Anne-Marieke, David en een goede vriend van hem,