Vanuit de pastorie – week 19
We zien uit naar de belijdenisdienst op zondagmorgen 11 mei. Op dinsdag 6 mei is de zogenaamde aannemingsavond, een gesprek met de belijdeniscatechisanten en de kerkenraad in de pastorie. Elk jaar weer een mooie ontmoeting.
Verschillende jongeren bereiden zich voor op de eindexamens die deze week beginnen. Wij hopen en bidden dat zij met een goed resultaat hun opleiding mogen afronden.
Op 5 mei is het 80 jaar geleden dat Nederland bevrijd werd. Juist in de afgelopen jaren merken wij dat vrijheid niet vanzelfsprekend is! Zondagmiddag is de dienst nog om 17.00 uur, zodat er de tijd en gelegenheid is om bij de Dodenherdenking aanwezig te zijn of deze in alle rust thuis mee te maken. Vanaf volgende week zijn er weer avonddiensten die beginnen om 19.00 uur.
Hartelijke groeten, ds. Gert-Jan Codée
Meer nieuws
Inzamelen postzegels en kaarten
Al vele jaren organiseren Kerk in Actie en de GZB een inzamelingsactie voor postzegels en kaarten. De opbrengst van 2025 was…
Als je soms de neiging hebt de dominee door elkaar te rammelen
Deze kop staat boven de column van Christine en Gerjanne, twee reformatorische dames, die wekelijks in de krant (ND) van zich laten horen.
Vanuit de pastorie – week 26
Komende donderdagmorgen D.V. 2 juli hopen we te vertrekken naar Bonaire. We gaan met z’n vieren: Anne-Marieke, David en een goede vriend van hem,