Vanuit de pastorie – week 07
Wat ziet de buffetzaal er weer prachtig uit met nieuwe stoelen. Zaal 4, de kapel, heeft ook nieuwe stoelen én tafels. Velen zijn druk geweest om dit allemaal uit te zoeken en te plaatsen. Het geeft een heel ander beeld en maakt dat je je nog meer thuis voelt.
Komende dinsdagavond is de ouderavond van de catechisatie (zie ook verderop in de nieuwsbrief). Vraag vooraf voor de ouders en de jongeren: “welke 2 liederen (waarvan in ieder geval één christelijk) betekenen veel voor je?”
Mooi om als ouders met elkaar in gesprek te gaan, maar ook voor een deel van de avond met onze jongere(n). Zondag 15 februari is er ook gelegenheid om het gesprek te voeren als er weer een mooie themadienst is met gesprek erna. Het is belangrijk om zo in de gemeente het geloofsgesprek te voeren. Op de belijdeniscatechisatie geniet ik daar ook van, als we daar met een groep van 9 mensen mooie avonden beleven. Ook op andere plekken wordt er veel gedeeld, gelezen en gebeden. Reden tot dankbaarheid dat dit zo mag gebeuren. Laten we daarin ook bidden om de krachtige werking van Gods Heilige Geest.
een hartelijke groet, ds. Gert-Jan Codée
Meer nieuws
Hulp gezocht
In de afgelopen weken zijn er zowel in de VEG als in de Jeruzalemkerk diensten geweest gericht op de missionaire taak van de gemeente.
Vanuit de pastorie – week 24
Sommige gemeenteleden vragen wanneer wij vertrekken naar Bonaire. Dat zal D.V. 2 juli zijn. Voor die tijd zijn er nog enkele trouwdiensten en hoop ik nog een paar keer voor te gaan in de Jeruzalemkerk en bij de Openluchtdienst op 28 juni.