Vanuit de pastorie – week 14
De komende week wordt de Stille Week genoemd. Een week van bezinning zo vlak voor Pasen, met Goede Vrijdag maar ook de andere dagen waarop wij ons richten op het lijden en sterven van de Here Jezus.
Er zijn vespers in de Jeruzalemkerk van maandag t/m donderdag. Er zijn ook vespers in Zwolle-West afwisselend in de Fontein, Open Kring en Stinskerk waar onze gemeente aan meewerkt.
Op donderdagavond zal Werner Pflaum de vesper in de Stinskerk leiden. Zie voor de locaties: https://pknzwolle.nl/kerkdienst-overzicht/.
Het is mooi om in de Jeruzalemkerk of in je eigen wijk een vesper mee te kunnen maken. Deze beginnen overal om 19.30 uur.
Met de Follow Me Next brengen we dinsdagavond een bezoek aan de kerk in Windesheim. We eten daar pizza en horen dan het e.e.a. over deze bijzondere plek. Het begint om 18.30 uur in Windesheim.
Met de Follow Me brengen we een bezoek aan de kruizen in Berkum op donderdagavond. We verzamelen bij de fam. Potjes, Lorentzlaan 21, om 19.00 uur. Er is voor hen dus geen catechisatie op dinsdag.
Een gezegende Stille week toegewenst.
Hartelijke groet, ds. Gert-Jan Codée
Meer nieuws
Inzamelen postzegels en kaarten
Al vele jaren organiseren Kerk in Actie en de GZB een inzamelingsactie voor postzegels en kaarten. De opbrengst van 2025 was…
Als je soms de neiging hebt de dominee door elkaar te rammelen
Deze kop staat boven de column van Christine en Gerjanne, twee reformatorische dames, die wekelijks in de krant (ND) van zich laten horen.
Vanuit de pastorie – week 26
Komende donderdagmorgen D.V. 2 juli hopen we te vertrekken naar Bonaire. We gaan met z’n vieren: Anne-Marieke, David en een goede vriend van hem,