Vanuit de pastorie – week 39
We zien terug op een mooi startweekend. Wat fijn dat de startweekendcommissie dit weer heeft willen organiseren. Voor een aantal leden van deze commissie was dat voor het laatst. We zijn dankbaar voor hun inzet, maar ook dat er weer nieuwe leden gevonden zijn.
Zaterdag 20 september hopen Jan Smit, Arjen den Boer, Wim Bos en ik 110 km te fietsen voor Youth for Christ. Heel hartelijk bedankt voor alle mensen die ons gesponsord hebben! De teller staat nu op 1196 euro. Een prachtig bedrag voor het belangrijke werk van Youth for Christ.
Deze week beginnen de catechisaties. Op dinsdagavond om 18.45 uur voor de groep van 12-16 jaar en om 20.00 uur met de groep vanaf 16 jaar. Dit jaar zal ds. Christiaan Baan uit Windesheim ook meedraaien met de 16+-groep, samen met een catechisant uit zijn gemeente.
Er zijn al verschillende mensen die aangegeven hebben dat zij belangstelling hebben voor de belijdenisgroep. Er is nu een eerste avond gepland op woensdag 1 oktober om 20.00 uur in één van de zalen van de kerk. Het gaat er hierbij niet om dat je nu al weet of je belijdenis wil doen, maar wel dat je je serieus wil verdiepen wat het Christelijk Geloof voor je betekent. Ook oudere gemeenteleden zijn hartelijk welkom.
Hartelijke groet, ds. Gert-Jan Codée
Meer nieuws
Hulp gezocht
In de afgelopen weken zijn er zowel in de VEG als in de Jeruzalemkerk diensten geweest gericht op de missionaire taak van de gemeente.
Vanuit de pastorie – week 24
Sommige gemeenteleden vragen wanneer wij vertrekken naar Bonaire. Dat zal D.V. 2 juli zijn. Voor die tijd zijn er nog enkele trouwdiensten en hoop ik nog een paar keer voor te gaan in de Jeruzalemkerk en bij de Openluchtdienst op 28 juni.