Vanuit de pastorie – week 44
Komende dinsdag is er de Vakantiebijbelclub. Mooi dat de kinderen van 4 tot 12 tijdens de herfstvakantie de boodschap van het Evangelie mogen horen. Afgelopen keer aan het einde van de zomervakantie waren het ook feestelijke dagen. Wij hopen en bidden dat het een gezegende dag zal zijn. De belijdeniscatechisatiegroep is voor de tweede keer bij elkaar geweest. De groep bestaat nu uit 7 mensen. Mocht je nog willen aanschuiven dan kan dat. De volgende keer is op D.V. dinsdag 5 november om 20.00 uur. In principe komen we tweewekelijks op dinsdag bij elkaar, normaal gesproken om 20.30 uur, komende keer een half uur eerder.
Van dinsdag 29 oktober tot zaterdag 2 november heb ik herfstvakantie. Tijdens die dagen is ds. de Jong bereikbaar voor dringende pastorale zaken. Fijn dat hij weer achterwacht kan zijn.
hartelijke groet, ds. Gert-Jan Codée
Meer nieuws
Hulp gezocht
In de afgelopen weken zijn er zowel in de VEG als in de Jeruzalemkerk diensten geweest gericht op de missionaire taak van de gemeente.
Vanuit de pastorie – week 24
Sommige gemeenteleden vragen wanneer wij vertrekken naar Bonaire. Dat zal D.V. 2 juli zijn. Voor die tijd zijn er nog enkele trouwdiensten en hoop ik nog een paar keer voor te gaan in de Jeruzalemkerk en bij de Openluchtdienst op 28 juni.